SUMMERTIME!

Vid fem åkte Jag, mamma o pappa med mormor o morfar till söderköping. Vi åt på smultronsstället. fyfan, vad gott de är! Jag brukar oftast ta den som kallas vesuvio, den liksom ryker blått eller vad man ska säga. Men den här gången testade jag på en ny glass, mer frukt i den. Den var god men jag gillade inte hallonsorben i slutet. men aja. (: snackade nyss om allvarliga saker men en haha ne men ah. Imorn blir de nog att Belma, Tilda o kanse Michelle sover över hos mig! Dom kommer hit nån gång vid 6 trorja. Vi har tänkt att gå runt i klocket, träffa massa osen titta på alla Pirates of the Caribbean oså dagen efter se fyran på bio tillsammans, blir hur mysigt som helst! samtidigt firar vi Tilda som fyllde år den 3 juni. :* Grattis till henne i efterskott! <3


Kommentarer
Postat av: Sally

Niiice glass ;)

2011-06-09 @ 22:25:28
URL: http://sincerelyme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0