SKOLAVSLUTNING IKVÄLL


bild från i söndags hemma hos Linnea <3

Kom hem för nån timma sen. Känner mig jävligt depp pågrund av en sak, känns som om jag kan börja gråta när som hellst. Men jag ska vara glad över att vi slutar skolan idag, äntligen sommarlov säger jag bara! Hoppas jag blir gladare för vill inte börja sommarlovet såhär -.-
iaf så var vi på badhuset idag och bada, skulle först inte bada men sen gick det bra ändå. Fast tror att någon hade tagit min magtröja eller nåt, den försvann. iaf så fick jag låna Belmas tröja, tur att hon hade med sig två stycken, love ya <3 Ska ta och duscha nu sedan fixa mig, vid 6 ska hela klassen samlas puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0