NEW IN + LITE OM DAGEN

ska börja med att skriva att jag är less på blogg.se, den försämrar verkligen bildkvaliten. Iallafall där uppe är inköpet från igår, glömde dock fota mascaran(kom på det nu). Behöver inte förklara så mycket mera, men ser ju vad allt är osv.
Dagen idag var okej, chillade hela förmiddan och kollade på rockshowen som nioarna hade. På eftermiddan så var vi på dinosaurium och letade efter arter med mera. Sedan efter det åkte jag buss hem med babesen och ja nu är jag hemma. På direkten tog jag fram systemen och fotade lite, bestämt mig för att blogga mycket idag om jag nu inte drar ut senare på kvällen. Har iallafall ett till inlägg på g, mysigt de.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0