VAD SKA JAG GÖRA?

Har lite panik sådär eftersom mitt hår verkligen börjar slitas bort! Bra för att jag plattar varje morgon. Det känns som om jag måste de eftersom mitt hår är ju annars helt konstigt fan. Men om jag fortsätter så kommer mitt hår slitas bort! Det kommer inte finnas nåt kvar av de tillslut! Så ah antingen plattar jag de, och det blir jätte slitet mer än vad de redan är eller så skiter jag i att platta under sommarlovet ? Jag duschade igår så när håret var tort passade jag på att fota så får ni se hur det ser ut när jag inte har plattat.




haha helt ofixad osv men aja det är ju håret ni ska se.

ja.. VAD SKA JAG GÖRA ?
jag har faktiskt ganska svårt för att tycka att ha håret såhär är snyggt.

Kommentarer
Postat av: linnea

köp något schampo som inte sliter på håret , det finns! och platta det inte sötnos, tessan har något som gör att håret blir rakt kan kolla vad det är för nåt som hon har, det blir platt efter man har duschat om man sätter in det. puss

2011-07-03 @ 20:31:40
URL: http://llinneaelgstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

aså alexandra, jag tycker faktist att det där var fint! Ha så i sommar! Så då sliter du inte lika mycket. eller jag vet, sov med flätor! Det brukar jag göra typ 90 % av gångerna jag har dushat.. Och sen blir ditt hår fiint lockigt efter! :) kram

2011-07-03 @ 22:53:03
URL: http://gabriellaaa.devote.se
Postat av: Anonym

har du kanin i bakrunden eller vad är det? visa bild isf :)

2011-07-04 @ 18:35:18

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0