lala

Dag 1 – En bild på oss + 10 fakta om oss.
Dag 2 – En person vi vill träffa just nu.
Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Dag 4 – Våra mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Någonting vi vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – Typ av killar vi faller för.
Dag 7 – Vad vi skulle göra om vi fick 1 miljon.
Dag 8 – En dålig vana vi önskar att vi inte hade.
Dag 9 – En bild på oss idag och vad vi hade på oss.
Dag 10 – Någonting vi oroar oss för.
Dag 11 – En bild på ett ställe vi vart på.
Dag 12 – Mitt drömbröllop.
Dag 13 – En bild på oss för ett år sen.
Dag 14 – Någonting vi ångrar.
Dag 15 – Innehållet i min väska.
Dag 16 – En person vi vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 17 – Vad vi åt idag.
Dag 18 – En bild på det vi köpte senast.
Dag 19 – Min favorit film.
Dag 20 – En bild på  själv som är tagen utav någon annan.
Dag 21 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 22 – En låt som får mig att gråta.
Dag 23 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 24 – Min favorithögtid.


Eftersom Johanna och jag inte bloggar så ofta längre så tycker jag vi ska skriva efter det här ! Har strykit för vissa saker som jag tycker är onödiga och ointressanta. Har snackat med Johanna om att skriva efter det här och hon sa kanske ahaha men aya.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0