JAG ORKAR FUCKING INTE MED DEN HÄR JÄVLA SKITEN SOM KALLAS KÄRLEK.


Sådär känns mitt liv just nu. mörkt, ensamt och helt dött. Det ända jag är ,är att vara depp. Måste fan glömma dig, annars kommer mitt liv fortsätta vara som på bilden. Måste insé att jag har fler anledningar till att vara glad än att vara ledsen.

Ja.. har inte bloggat eftersom jag inte haft ork så äre bara. Johanna o jag funderar på att starta en ny blogg tillsammans så börjar vi om på nytt! Skulle vart en bra idé eftersom jag faktiskt tröttnat på den här bloggen och känner att allt behövs börjas om på nytt.
Imorn blir de kanske att träffa Johanna, sedan på onsdag kommer Linnea eftersom hon ska sova över här. Vi ska ju till grönalund på torsdagen. Blir att fota massa vad jag vet (:
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0