BLUSHER BY H&M


Söt blusher från h&m, dock så har jag redigerat färgen en aning så den kan vara lite ljusare i verkligheten. Den har tappats några fåtal gånger och det ser man på locket, hehe. Förresten ska börja och fota massor nu med systemkameran, intressantare att läsa va? Tex bilden där uppe, fast jag tog den inom hus så då träffade blixetn värsta fula.

Släkten åkte nyss hem, vi firade min bror igen. Alexandra ringde men hade inte tid och snacka så om du läser det här så får vi ta och snacka latery. Imorgon antar jag att det blir badhuset, iallafall gullet och jag ska dit. Får se med de andra brudarna, men nu så ska jag ta på mig mjukis och sätta på nån go film. Ladda ner typ 3 igår, trore blir tangled. Världens gulligaste film eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0