14/7 - 11 ♥


Jag och Linnea träffade Linus och Sebbe igår. Sebbe, helt underbar kille där <3 Fast vi kunde bara va i en kvart haha för sen skulle Linnea till banken o jag skulle följa med..
Fick ont i halsen igår och har fortfarande de, kunde knappt sova förra natten pågrund av de. Sen hjälper ju inte tabletter, fitta. ): Ännu värre att jag inte kunde träffa Sebbe idag, hoppas jag blir frisk till på söndag iaf för saknar han redan massor! 
För första gången så snackade jag om killar oså med mamma o pappa haha de känns lite konstigt för har aldrig gjort de ;o Men dom vet iaf nu att jag är tsm med sebbe och dom började direkt fråga hur gammal han är, var han bor o allt hahah sen typ att vi skulle skydda oss o skit HAHHAA.
jaja, just nu ligger jag sjuk i sängen. Mamma är borta med några kompisar, hon kommer nog hem nån gång i natt. 
Pappa sitter i vardagsrummet och dunkar musik, tappar fjärrkontrollen om och om igen hör jag HAHAH 
massa pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0