Systemish!

Har fotat lite med systemen ;)
Fina bilder aso, PÅ MIG! :'D (AAAAAAAAA) känner mig mycke ego aso ;d

Plugga inte ett skit på skolan idag -.-
För jag hade så mycket bättre saker o göra. Jag gick runt med Linnea och den andra Linnea, haha och snacka lite med olika folk på skolan :D
Sen åt vi maten jätte snabbt sen gick vi tillbaka till skolan innan dom stängde zonerns så vi låste in oss på toan, aso inne på zonen och var tysta.
Sen var vi inlåsta på zonen själva, de gillas (y
Fast en annan sak som inte gillas är att Kattis, en städerska städade just på den zonen så ah, hon såg oss tehe ;d Så vi hann inte va där så länge..

Jag, Frida o Jeppe har tänkt o va i helgen med också Kevin men han har inte vart på skolan på typ 2 dagar nu, så venne om han är sjuk så tror inte de blir nåt :/

Men imorn ska jag iaf träffa Johanna först på stan sen ska vi gå på provdans ;) §

Image and video hosting by TinyPic
Pic på mig, fotat med canon systemish ;D

PussN ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0