Vart borta hela dagen.

Var på fest iförrgår så jag sov över där sen vakna jag nån gång vid 12. Mamma hämta mig sen nån gång så åkte Emmy o jag till busfabriken.
Hihi busfabriken är ju jätte kul! :'D
Där träffade vi nåra killar, en typ gilla Emmy o han går på min skola hehe ;)
Vi var på busfabriken igår, haha it idag ;d Men iaf. Idag blire väl plugg, plugg o plugg. hatart. på sportlovet oså -.-
Har inte alls något planerat denna vecka men nån gång ska jag vara med Jeppe, Kevin o linnea för det har jag bestämt :D oså Felix, nån Jeppe känner :d

aja, ska fortsätta se Desperate housewives nu sen när det är slut ska jag plugga kurs.

Puss :*



                                   
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0