Everything seems to have a price

godmorgon på er, vaknade faktiskt vid tio. rätt tidigt men saken är att jag inte kan sova längre för att jag är van vid att gå upp vid klockan sex.

Men iallafall idag är det första dagen på lovet ! och vad ska man göra ... hmnh faktiskt inte riktigt bestämt än.
först o främst måste jag göra klart hemkunskapen, träna men jag har även lust för att dra en sväng till stan träffa någon där och bara mysa. vill kolla lite på kläder för jag var ju på ingelsta igår för att köpa den där tröjan men såklart fanns den inte där, fast det visste jag redan men men.
puss, ska försöka blogga mera idag än vad jag gjorde igår !


alexandra wallberg, jag älskar dig . klockrena unge !

Kommentarer
Postat av: Alexandra

älskar dej med Johanna. <3 massor !<3

2011-02-21 @ 12:32:55
URL: http://yoeurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0