How can these tears still be rolling down my face again ?

men tjenare !
länge sen jag blogga känner jag men de är nog just för att de är inte lika kul o blogga när inte johanna gör de.
iaf så stod Linnea & jag i cafét med David & Demir. hahha sköna killar de där ! Efter skolan följde jag med Fanny och Emelie på stan och sedan träffade Elsa och Mira. Skulle träffa Kristian när jag kom hem men jag orkade verkligen inte så de blev inget. Jag sov istället, har sovit 15 timmar ! känns bra. Men just nu är jag på Gothia Towers i Göteborg med mina föräldrar. Imorgon ska vi gå på nåt museeum där man får se hajar osv osv sånna dära djur ni vet.


Bara för att jag fick din stora kärlek så ska du inte försöka vara som mig för att vinna honom. Glöm honom, var dig själv och hitta en ny stor kärlek som älskar dig för den du är istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0