NU KÖR VI PÅ BLOGGEN IGEN !

jaaa, tycker faktiskt de är dags nu eller vad säger ni? ;) Vi har nog tappat några läsare men ajaaa. Hoppas Johanna kan fixa en ny header eftersom den vi har nu är ju inte särskilt fin sen så är ju Fanny med där också och hon har ju slutat på bloggen :/ iaf så börjar skolan om 5 dagar, mitt i augustifestivalen... fml.

Snart blir de nog att träffa Emmy och Elin, länge sen jag träffade dom faktiskt. Skulle träffat Davve igår också men fick inte tag i han så de blev inget. Imorgon ska jag först iväg till stan och klippa mig, ska inte klippa mig så speciellt, mest klippa bort de slitna och luggen ska också bort, eller aso inte hela luggen men den har blivit föör lång! så den ska bli kortare. För bara några dagar sen så var Fanny, jag o johanna på liseberg i två dagar ! Johanna vann en stor toblerone och jag vann en stor geisha ;) iish kommer bli tjock vafan haha



Kommentarer
Postat av: jeppe

snygg :D <3

2011-08-16 @ 20:08:33

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0