Take your time, take your time, take your sexy time

kom hem för någon timma sedan, sen dess så har jag bara käkat cheezeballs. först innan jag gick ut med jessica, hanna & hanna så åt jag påskmat med familjen, fick påskägg osv. riktigt mysigt! sen så kände jag inte för att bara sitta inne så jag stack ut och träffade bästa brudarna, vi cyklade runt och kollade om soffan fanns kvar men några snorungar hade tagit sönder den. efter det vid nio ungefär åkte vi till brånnesta, chillade i hannas crib. nice kväll så att säga, längesen jag träffade jessica typ ett år vare? får se vad som händer imorgon, inga planer direkt men hittar nog på något ska ni se. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0