NU TAGGAR VI INFÖR IMORGON!


hej babes, kom hem för någon timma sedan. blev halvars och lite affärer efter skolan med bästa brudarna. mysigt, fast det hände saker. min snygga vän alexandra som har dåååålig hörsel sometimes glömde sin väska i provhytten och mycket mera. gissa vad jag köpte? cookies men dom var inte ett dugg goda så någon annan får äta upp dom. nu ska jag bara chilla gärnet, det är ju fredag. imorgon kommer det bli grymt hoppas jag, tagg tagg tagg. men nu ska jag hoppa in i duschen bli fresh tills imorn, för jag hinner inte göra allt då det beror på när vi ska träffas. kanske bloggar senare idag, eller vad snackar jag om, klart jag kommer, puss.
 

Kommentarer
Postat av: linnea

men lyckat asså!<3

2011-04-30 @ 18:38:02
URL: http://liiiiimpa
Postat av: Melinda ´- bloggen om mit liv

fin blogg, visst äre kakorna goda? :)

jag älskar domk fast dom är ganska dyra.

förresten vore kul om ni hade länkbyten, kram.

2011-05-05 @ 10:26:37
URL: http://melys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0