Now you see it - pitbull feat jump smokers

- now you see it, now you go. c'mon shake that as on me.
haha grym låt, dagen har förövrigt vart bra. väldigt seg barra, men kom hem vid tre ungefär. förresten skolan idag, tilda och belma lika konstiga som vanligt, mina bebisar. hade engelska, jag och sara var väl skapligt duktiga tyckte jag. lite sådär små svenska ibland, men det gör inget sålänge inte stina lyssnar. för att byta ämne så har marabou cookies kommit, gud. marabou är min livsdrog kan man säga, men ska vara nyttig nu har jag tänkt. har inte mycket mera och skriva men ett till inlägg kommer snart, efter jag har tränat tror jag eller innan. pussar ha det gött!



Kommentarer
Postat av: Tildaaaaa

HAH, lite konstiga ? vi har humor! :) <3

2011-04-26 @ 18:58:41

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0