like it's my last.

sitter här hemma hos Fanny. hade för nån timme sen skit jobbig gympa, vi skulle springa runt hela strömmen alltså 2,8 km. Jag och Johanna jogga hela vägen tillsammans det tog 20 minuter för oss, är stolt även fast det kanske it var så bra men aja. (; Efter gympan gick jag och Fanny direkt till halvars och köpte glass, fan vad gott efter gympan !
Jag och Fanny skulle egentligen redovisa engelskan imorn men jag var inte klar med alla uppgiftsblad men Fanny sa att jag kunde skriva av alla hennes papper så nu tror jag att jag kommer redovisa imron ändå. (; Så därför gick vi hem till henne efter vi ätit glassen så jag kunde skriva av. Mamma kommer vid 5 oså åker vi till mormor direkt för att typ fira mamma eller nåt för hon fyller år idag. :D Imorn blir det nog att cykla till skolan, om jag inte är helt död såklart.

bild från tjejkvällen hos Fanny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0