I do what i want

Nu ska jag börja blogga bra igen ! fan får it sluta nu bara ;o
1 april idag jue (; blivit lurad? Jag har iaf it blivit lurad :'D eller jo.. halft typ.. Kevin sa en sak som jag blev skit arg på o jag ba: VA? jävla cp . sen så sprang han iväg SEN.. kom jag på att det var april skämt HAHA (y)
Fast innan det lurade jag Kevin. Jag sa till han typ: aso jag gillar dig. han ba: okej? jag ba: ah, gillar du mig eller? han ba: lite..? jag ba: okej.. APRIL APRIL :'DDDD Haha ägd ;*
men iaf så följde Fanny med mig hem, fast sen åkte vi till stan och checka kläderna. (:
Vid fem åkte hon hem. hihi det rimma (((': Haha aaa men snart trorja jag ska träffa Michelle om hon kan (: puss ! ;*
min mobil är cp så därför har jag it svarat på alla sms..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0