Nu ska jag kopiera innan jag "sparar och publicerar"!

Igår blev jag värsta arg bara för att jag hade skrivit värsta mycket o sen när jag tröck på "spara och publicera" så ba: 404 Not Found. Aso -.-'
Men nu ska jag kopierar all text innan om det blir så igen. :D

ah, jag kom precis hem från skolan. Jag Redovisa tyskan med Fanny, blev godkänd men Fanny var ju tvungen att fråga så mycke. -.-
Aso så här var det. Vi skulle redovisa steg 12 för Sandra o hon gick igenom stegen o så hittade hon några grammatik fel. O Fanny var ju tvungen att få reda på hur man gör och hur man ska skriva m.m. Det tog typ 15 min för Sandra att svara på varje fråga och när hon äntligen sluta prata så frågar Fanny en ny fråga som det tog 15 min för Sandra att svara på o så höll Fanny på o fråga. Aso det tog fan en timma för oss att redovisa -.-' Fast det var inte allt, utan Sandra tyckte att det skulle vara bra att vi lärde oss mer om Grammatik i tyskan. Så Fanny fixade ett prov för oss två på fredag -.-' aso, de där var sånt vi igentligen inte behövde kunna. fan..
Men sen så  stannade jag kvar o hade PH samtal, jag hade tappat bort min loggbok igen. Så jag köpte min tredje loggbok nu. ;D
aa, men ska äta snart tror jag.


en gullig bild på mig o brudarna.
Jag är hon längst till höger sen hon bredvid mig som knappt syns är Emelie sen hon som är lång där längst bak är Fanny o så hon, brunetten, med blå tröja o gör en puss mun är Johanna. :D

PussN ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0