Jävla grekland och romarriket -.-

Nu har jag varit duktig och pluggat som fan. Eller jag var duktigare igår för då svarade jag på alla frågorna och så renskrivde jag alla frågor på datan. Sen nu idag så sa dom att man inte fick skriva på datan.....?...... omg....
Jag svär jag dog då. För jag hade slängt mina förra papper så nu när jag kom hem från skolan skrev jag av allting. Det tog fan 4 timmar att skriva av oh shit! -.- Har kramp i handen och har ont i nacken. Men nu är det klart iallfall. Fast har kvar nu att skriva av begrepplistan som tar nog också ganska lång tid. Jävla kurs. :@@

Men aa, idag så blev jag mulad två gånger. inte kul. Jag sa bara till Emelie att jag inte hade blivit mulad den dagen och då mular hon mig! skitungen <3 Hahah fast då attackeras Emelie med snöbollar av Kevin, Jeppe, Pascal och massa andra sexor. de bra (Y'' :'D <33 Sen när dom var klara går jag fram till Emelie och mular henne. >:D <3  Men då helt plötsligt blir jag mulad av Linnea, inte den här linnea på bloggen en annan linnea. ;o hhaha <3 men det var fett kul. <3 Stackars Tommy blev också mulad när han gick ensam till maten av niorna xd <3

J A G  H A R  H I T T A T  M I N  S L A D D  N U ! ! så jag kan överföra bilder :D så snart kommer ett inlägg med massa bilder från när jag var med Frida i Stängnäs och lite mer. ;) <3

Men nu måste jag börja skriva av begrepplistan, PussN ;*
Kommentarer
Postat av: tommy

aa stackars mig så blir det när man blir dissad :(

2010-11-29 @ 20:27:36
Postat av: Jesper Den Bästa

Emelie blev äägd :D (y' <3

2010-12-05 @ 00:09:57

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0