inte bloggat ?

Hej :D
idag har ja inte bloggat, vet inte varför men men... Idag på förmiddagen hade jag ganska tråkigt, messade typ alla med ingen kunde va :(
men i alla fall klockan halv 2 kom pappa hem och vi åkte och slängde skräp, hämtade ut lite plattor till badrummet i huset vi håller på att bygga och på vägen hem hämtade vi mina syskkon, hos en kompis. <33

Nu på kvällen har vi ätit hos en vi känner, de har inga barn men vi underhöll oss ändå genom att spala på pappas mobil, hahah ;)

Imorron blir det kanske att va med johanna, eftersom hon inte har någon mobil som fungerar så får vi prata genom msn, <333 Vet inte vad vi ska göra, men troligtvis kommer vi blogga och så kanske några bilder kommer upp. ? <33


Nu blir det att titta på någon film och städa mitt rum som jag skulle gjort igår, men inte orkade, hahah ni fattar :P Pusso



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0