@ home

Nämen hej, kom nyss hem från stan var typ där i tre timmar. Jag fick ett par örhängen, bh och så köpte jag stickers så nu ska det pimpas.
förresten vi hitta inga biljetter för det va stängt, men mami ska fixa imorgon så troligtvis så blir det melodifestivalen live på lördah i linköping, nice du.
Sedan fredagen med allra bästa. och söndagen träning, chill osv osv.

Men nu ska jag fortsättta lyssna på musik, dricka lite vatten för jag har skithuvudvärk sedan plugga spanska glosor, puss!


pic - fick bli en från när fanny o jag fotade, ser ni vad vitt det är haha.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken mascara använder du?

vill ha lite tips för att jag ska köpa en ny imorgon, tacksam för svar!



kram anna.

2011-02-13 @ 17:15:46
URL: http://annas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0