When he comes to me, I am ready

Johanna och Alexandra har verkligen bloggat bra de senaste dagarna, ska försöka blogga mer jag också. men såg att vi hade fått kommentarer och fler läsare och det gillas stort, fortsätt så !
Alla pratar typ om att jorden ska gå under på lördag runt klockan 6, jag tror inte på det. har sätt interjuver från expressen och ja, de tjatar hela tiden om att jorden ska gå under, asså jag fattar inte. när det inte hände något byter de bara datum, det är sjukt.
Vi slutar ju tidigt i morgon, klockan 11 och då ska jag och tjejerna äta taimat och kebab. aa, Johanna och Alexandra har skrivit det också hha. men Belma och jag har våra planer,  hah kommer bli klockrent.


Kommentarer
Postat av: simone

Snygga skor! :d

2011-05-19 @ 10:36:43
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0