Valborg ;)

Kom hem från träningen för kanske en kvar sedan. Har inte varit hemma på hela dagen, så skönt att komma hem. Jag hade tänkt läsa ut en bok som jag ska redovisa den här veckan men så blev det inte, har inte läst något än men ska försöka göra det sen.  Imorgon är det skola igen, ska ha föreläsning i sexualkunskap och så.

Kvällen igår var klockren, hade jättekul med sötaste och snällaste personerna. Jag skulle mött Alexandra, Johanna och jeppe vid tivolit men eftersom min mobil inte hade något batteri så kunde vi inte ringa till varandra. Jag sprang och letade efter dem, eller Elsa, jag och Mira gjorde det och vi hittade dem inte så vi åkte hem. Sen ringde Alexandra och frågade om hon och jeppe kunde komma hit för Johanna skulle ha gäster. Så Alexandra och jeppe kom hit, vi var ute lite, smällde raketer, sjöng singstar (hahha)och så (:
Men nu orkar jag inte skriva mer, pusss :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0