20 MAJ, 2011


hej babes, sitter och pratar med jessica i telefon och bestämmer hur det blir ikväll. Blir nog grillkväll med lite annat roligt folk. Kommer bli galet mysigt, perfekt start på helgen eller hur? Men nu ska jag platta håret lite, och sedan byta om. Bara ben är det som gäller, fast senare ikväll får jag nog ta på mig ett par jeans.
Bloggar senare, alltså nattblogg då ungefär när jag kommit hem.

Förresten måste bara säga, ni är världens bästa läsare. Igår hade vi ungefär 110 unika läsare, ni är för bra. Och så får vi inte glömma våra 40 kommentarer, mjooo. Fortsätt såhära så blir det ännu mera bloggning, kisses.


Kommentarer
Postat av: emma mandrapa

det här kommer bli en kändis blogg sen :D

2011-05-20 @ 17:36:40
Postat av: Tilda - Smilinggirls!

sv; Tack så mycket!

2011-05-20 @ 18:17:49
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0