singing to a song

Hej, jag varit hemma nu ett tag men har inte orka blogga. Men nu tänkte jag göra det. Alexandra skulle vara kvar idag, Emelie skulle gå och Michelle skulle göra något annat. Så jag fick åka spårvagn hem själv. Men fick sällskap av Tilda till söder tull i alla fall. Men på spårvagnen då satt jag där och sen kommer det en med en hund. Och hunden nosar på mig och sen lägger den sitt huvud på min sko. Haha, gullig hund asså det såg ut som det låt och sov på min fot hahah ;) §               
Men om kanske en kvart kommer farmor och farfar och hämtar mig, blir at åka på speed way ! kanske träffar Michelle där för hon pratade om att hon skulle ditt, puss :* <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0