@ SÄNGEN, CHILLAR GÄRNET

ligger just nu i sängen och chillar. har datorn i knät och skriver på idrottsuppgiften tänkte bli klar med halva idag. och nej min dator är inte lagad är inne på den 1000 år gammla laptopen som jag hitta i 'skrubben' typ. Igår så spenderades dagen med belma och alexandra, längesen jag hade så kul faktist. vi skulle till en kiosk, åkte spårvagnen fel två gånger bara för att komma dit, bara vi som lyckas med det. haha hände massor saker men orkar inte berätta allt nu, men tjejer ni är världens bästa älskar er något enormt. men sen när jag kom hem gick jag ut och träffade jessica, hanna och johanna.
idag ska jag städa mitt rum, innan bruds kommer hit. sedan ska jag bara tagga loss till eurovision, underbart. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0