me heart is refusing me

Sitter och dunkar musik framför datorn, snackar även med Tilda på msn. hade föreläsning i sexualkunskap i skolan idag, linnea ringde mig och jag hade glömt att sätta på ljudlöst så aa, inte så kul ... men vi fick några frågor vi skulle göra och Johanna och jag gjorde dem när vi stannade kvar. imorron bild det bildws med Alexandra. hon ska komma till mig på morronen för jag ska ta någon chokladask till henne, aa orkar inte förklara men nu ska jag ta och äta lite. pusss ;*



Kommentarer
Postat av: johannaaaa

Hahahahahhahaha omg trodde det stod "imorn ska jag och alexandra bikta oss" fast istället för bikta stod ddet bildws ;)

2011-05-03 @ 06:56:49

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0