Jag kan inte prata med dig när du tittar bort, snälla ge mig två sekunder


Pic - tagen häromdagen, kunde dock inte ladda upp den förns idag för jag hitta internet till en gammal dator vi har.

hej babes, äntligen kan jag lägga in lite bilder då och då. beror på hur ofta jag orkar lägga in bilder på den här 1000 år gamla datorn. men iallafall, dagen har varit bra. haft bild med bästa brudarna, skrattat som fan också inne i bibloteket med tilda och belma. ni är bara för bra! kom hem vid halv fyra ungefär. bloggar snart igen och då kommer det pics again, jag vet att ni gillart. förövrigt måste jag säga att jag har matte prov imorgon och att det  inte är kul och att jag bara älskar veronica maggios nya album, pure awesomnes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0