I'M ON THE RIGHT TRACK BABE, CAUSE I WAS BORN TO SURVIVE


känns som de andra tjejerna redan har skrivit om dagen så känns lite sådär halv tråk om jag också ska dra hela historien om idag. men kan väl skriva en rad om den bara - oherregud vad roligt vi hade, träffade förövrigt på min syster på stan också. a där har ni raden, förresten känns som bloggen går mot toppen. igår fick vi 14 kommentarer, oh my. det är nice eftersom för ca en vecka sedan hade vi kanske bara en om dagen? så vart kommer allt folk ifrån vore lite kul om ni skrev det här i en kommentar.

men iallafall ikväll ska jag försöka knåpa på designen, får se hur det går. men får kanske ta och leta etfter någon som har ps och gör gratis bloggdesigner? puss världens bästa ni. :D

Kommentarer
Postat av: nilla - bloggen om foto

SÖTA TJEJER, hur är det förresten?

kram nilla

2011-05-19 @ 15:50:32
URL: http://nillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0