HEMMA IGEN

Har stekt i solen på en öde ö hela helgen, riktigt skönt. Var där med mina kusiner oså (: Jag tog aldrig med mig datan för det skulle bara bli jobbigt men det fanns ändå ingen täcking. En gubbe hade ju sagt att jorden skulle gå under igår.. ah juste. ((: ett bevis på att gud inte finns haha för typ det stod väl något i bibeln att människorna bara fick leva i 7000 år eller nåt, kommer inte ihåg men vad jag vet är jag en människa och jag lever. (; Tycker att det är bra att han fick fängelse eftersom det är ju samma som flera miljoner mord. Många har ju tagit självmord bara för att dom inte ville vara med i jordens undergång men vem fan tror på att jorden kommer skakas eller vad de var oså hoppar döda kroppar upp ur jorden och blir zombier o ska ta över jorden. HAHAHAHAHAH. sen så sa ju gubben också att vissa kanske kommer klara sig men då kommer jorden skakas ännu mer i oktober och då kommer alla människor, zombier osv hoppa upp i rymden så alla dör. :') ae iaf så känns det ändå bra att vara hemma igen (: satsade på att bli brun, lite brun blev jag iaf (y) passar bra till skolavslutningsklänningen.
puss bästaste !

HAHAH lite såhär halvvaken, ofixad osv visar mer bilder imorn (:




Kommentarer
Postat av: mmeeli.se - tonårsliv!

sv: Kul att du deltar i dagens blogg, lycka till. Är allt bra? :D

2011-05-22 @ 22:26:08
URL: http://mmeeli.se
Postat av: mmeeli.se - tonårsliv!

sv: Härligt :D det är helt okej:)

2011-05-22 @ 22:46:02
URL: http://mmeeli.se
Postat av: tilda

snygga solglasögon. har likadana ;) <3

2011-05-23 @ 14:39:01
URL: http://tizwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0