FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPDATERING

Har såklart pluggat hela dagen idag igen. Och kommer nog fortsätta göra det varje dag så kommer blogga dåligt den här veckan. Men efter nästa vecka är jag pluggfri så då blir det massor med bloggning ! Under sommaren ska jag försöka blogga så mycket som jag kan. Men jag kommer nog mest vara ute och ha kul och inte sitta vid datan varje dag. Fast jag ska bli bättre på att fota under sommarlovet har jag bestämt så får ni se dagen i bilder mycket roligare ju än att bara skriva om den (; Snart blir det att ta ett varmt bad och duscha. puss <3


Jag, värsta coola i båten.

Kommentarer
Postat av: Sara - Winooo

Ja jordgubbar är riktigt gott! :)

2011-05-26 @ 09:03:06
URL: http://winooo.blogg.se/
Postat av: Madeleinee

Sv: Hände inte så jätte mycket igår, hälsade på mormor och morfar en liten stund. Själv? :D Kram. <3

2011-05-26 @ 13:24:29
URL: http://madeleineeolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0