DAGENS FRÅGA

Amanda ([email protected]) om I KEEP ON RUNNIN, BUT I CAN'T GET AWAY FROM U:
 hur många läsare har ni varje dag? :)
vore kul att veta.

Svar: hej amanda, jo det varierar. vi har inte exakt en stor blogg som länkas över allt osv utan det är mer våra kompisar och folk i vår stad som läser den. men a tillbaka till frågan - vi har ungefär runt 50 läsare varje dag. ibland när vi inte har bloggat något överhuvudtaget så har vi ungefär 40. fast dock häromdagen så hade vi runt 70 vilket vi är väldigt stolta över eftersom vi 'driver' en såpass liten blogg. fortsätt gärna komma med frågor, vi svarar alltid om vi har det för det är bara roligt. puss, yoeurs.


fick bli en google bild eftersom jag inte kan printscreena på den hära datorn. eller jag vet inte hur man gör, men så där kan det se ut ibland för oss.

Kommentarer
Postat av: ems

kul att statistiken ökade:D

2011-05-18 @ 21:20:12
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: tommy

herregud ass många läser er blogg ju jag trodde det typ bara va 10 styck :D

2011-05-18 @ 22:01:47
Postat av: tommy

herregud ass många läser er blogg ju jag trodde det typ bara va 10 styck :D

2011-05-18 @ 22:02:10

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0