You made who i am with the words you say

kom nyss hem från en joggingrunda faktiskt, längsen jag träna (om man inte räknar med dansen såklart) men iallafall känner mig duktig nu,innan det gick jag även en kvart promenix med hunden. var skola idag men vi sluta vid elva så därför har jag hunnit allt det här och så.
snart ska jag plugga medeltiden, efter det se ep som är as grymt och sen åka iväg med pappa. ska köpa vitamin water, någon tidning osv.
lite back to det där med att springa så ska jag börja med det en gång i veckan, det är sjukligt kallt ute men vafan.

förresten idag hittade jag världens finaste magtröja på h&m, svart var den. sjukt fin, ska köpa den med bby's på onsdag. puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0