LINNEAS OCH MIN HISTORIA FRÅN IGÅR OCH IDAG !

TJENARE MANNEN !

Har bloggat dåligt, mest för att jag it orkat eller haft lust. (:
men iaf så sov ju Linnea över hos mig och vi hade klockrenaste iaf ute haha varje gång vi var ute så kissa vi nästan på oss (Y) Först igår stack vi till stan, venne vad vi gjorde där men vi satte oss på viking och drack energy dryck och ringde till Jeppe. :D Vi ville att han skulle komma men han orka it. ): Men sen åkte vi till klocket igen och där hade vi skitkul och gjorde massa sjuka saker HAHA klockrena är vi ! ;*
Vi hade tänkt att träffa Kevin, 9 på kvällen men sen var det ingen idé för vi skulle typ ändå it hinna vara så länge så vi träffa Michelle och Ikram ((: Sen vid 10 gick vi hem till mig och vi snacka med Jeppe på msn typ hela natten, ne it hela men längee iaf, vi körde sanning eller konka med han HAHA :'D Linnea kommer med sjukaste frågorna (Y)
Sen så gick vi ut nån gång vid 3 på natten för vi skulle ringa jeppe fast då trycker han på upptaget för att han orka it snacka med oss!? -.- så ah, det var ju bara att gå in igen...  HAHA vi såg Bee Movie, en gullig film dedär ;*
Vakna imorse, 9 , av att Linnea ringer till mig? HAHA sen så drömde jag typ att jag skulle på en buss sen jag ba första jag säger när jag vaknar: åååhhh nu missa jag ju bussen..?-.-
HAHAHAHAHAHAHA :'''D Förut var vi med Kevin till 3 vi gick runt lite i klocket och Linnea o jag kände oss värsta bakfulla? ;o vi kom knappt ihåg vad som hänt igår..? men vi hade it druckit? ;o men aja, vi var nog bara trötta ;d

Michelle fyller 14 år idag!  fira henne nyss, GRATTIS GUMS ;*


Varför jag har massa flätor är för att jag skulle få lockit hår <3

 

Kommentarer
Postat av: Jeppe

jag typ halvsov när ni ringde xd <3<3

2011-03-20 @ 21:02:16

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0