U make me crazier

Hade gympa idag men orkade verkligen it med det så jag sa att jag hade glömt kläder ist. (:
Efter lunchen gick Tilda, Fanny, Johanna, Belma o jag till stan. Kollade kläderna på h&m. Älskar deras nya kläder, klockrena <3
Johanna, jag o Belma testade den där magtröjan Johanna har snackat om, sjukt fin <3 Belma köpte en i gult och jag ska köpa imorn en svart (:
Sen testade Jag också ett linne som typ är en smiley på, jätte fin men för stor storlek testade jag Haha men ska nog köpa det fast i en mindre storlek imorn. :*
Får it sitta med Linnea längre på skolan, och det suger ): saknar oss, alltid flumma tsm <3 Nog därför vi it får sitta med varann Haha (: men aja, tycker det är sjukt dåligt iaf.

snart ska jag nog äta nåt sen plugga lite, eftersom Fanny o jag aldrig gjorde de ;d
Jag hade fotat magtröjan och linnet men mobilen är helt fuckad så kunde it ladda in dom till datan. -.-
men iaf, puss! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0