Tell me how do you rate the morning sun?

tjenare mannen, haha så brukar linnea och jag säga till varandra.  men iallafall var skola idag, gosh dog lite ibland speciellt i cafet o så. vid tolv ungefär var jag hos skolsystern eftersom i sjuan så ska alla dit. gick iallafall bra, ingen sne rygg här nej även fast jag sitter värsta puckelryggen vid datorn.
senare efter det så satt jag med fanny alexandra i ett rum med lite roligt folk. lyssnade på musik, fast inte så länge då.

snart så ska jag se lite på tv, efter det göra bildanalysen. men det tar nog 10 minuter, så efter det blir det dusch, se på top model och så. blog u later, kisses!


pic från imorse. har as korta ögonfransar nu pågrund av mascaran men i hela april så ska jag och alexandra inte använda det, vår't mål. goodie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0