Spring comes with love, clothing

har varit på stan med bettan, eller ingelsta shopping. som alexandra kalla maxi, fast det inte heter så nu längre, hah men i alla fall tittade vi lite på vårkläder, hittade ett par jeans shorts på cubus som jag tror at jag ska köpa. asså det är på barnavdelning, men hah. Sen ett linne på cubus också, typ med blommor på. Ska nog gå på stan och köpa lite kläder med bettan någon dag, :D <3

planerna för ikväll blir att se på melodifestvalen och sen någon film, eftersom våran telia box inte var inkopplad igår så blev det inte hyrfilm, men vi får se om det blir det idag, hih :) puss ;*




En bild på linnet jag vill ha, :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0