Rawr.

Har haft ont i halsen hela dagen men jag har ändå vart på skolan? aja
Linnea sover över imorn, så jävla kul vi kommer ha <3 Haha förra gången hon sov över hos mig skrämde hon mig med Spöken o så HAHA hon sa att det spöka hemma hos mig o så sen typ halv sov alla, aso det var Johanna, Tilda, Michelle, Fanny, Linnea o jag :D sen hör man nåt typ knaka sen ba.. BOOM! HAHAHA jag flyger upp ur sängen och skriker allt jag kan! HAHAHA så jävla klockrent. Sen efter några minuter hör man Linnea ba: vad var det där?
HAHAHAAHAHA alla vakna förutom Fanny, hon sov xd <3


fan tror jag är kär. men i helt fel person.

Kommentarer
Postat av: linnea

skrattar när ja ser texten hela mitt liv är en komedi så är det :D

2011-03-18 @ 18:56:10
URL: http://innish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0