Put the lights up, so you can shine like me





idag har jag varit på skapligt humör, eller jag menar galet bra. när jag är med alexandra så sjunger jag eller vi hela tiden, haha vi två. sedan så har vi tänkt på en sak, vi är så sjukt lika. vi tänker exakt samma saker HELA tiden, som idag tex vid lunchen. det är rätt så läskigt ibland faktiskt. men du är världens bästa, bebo! ♥
men var ju kvar idag och ja fanny hade kul iallafall, den dära bruden fick för sig att skvätta vatten och kasta disktrasor på mig, mysigt gumman.

idag efter skolan så gick jag och emelie till en salong men fanns ingen tid, så får bli på fredag med linnea och tilda också. mycket kul! förresten innan det så gick vi in på ica, oherre gå inte in där efter skolan när du är såhäär hungrig, farligt vet du.
men nu så ska jag fixa mig o så, blir dans om någon timma. pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0