Now you're one of us

För ungefär 2 timmar sen var jag på maxi och köpte en ring, en skjorta, shorts, svarta leggins, mascara och converse.((:
Var där med mamma, hon betalade conversen och mascaran åt mig. Bra det annars skulle jag inte ha råd med skjortan och shortsen! :o

men iaf här är nästan allt jag köpte idag :*


Silverring från Gina Tricot 99:-

Gula Converse 699:- ska byta till ljusblåa istället. Köpte också lila skosnören till skorna på Stadium19:-

Vit skjorta från Cubus 199:-

Blåa Jeans shorts från Cubus 199:-

Mascaran, skosnörerna och legginsen tog jag aldrig kort på men Legginsen köpte jag på Gina Tricot för 69:- och Mascaran finns lite överallt och heter Extra-Volume Collagene av Loréal, jag köpte den för 169:- 

Bra låt. <3



fårse om jag tar och bloggar lite senare. kyss ;*

Kommentarer
Postat av: Paceja0w

Asså ney, ljug eyte..

2011-03-04 @ 23:27:31

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0