MAXI ! :*

fast ne.. ingelsta shopping heter ju det nu men aja. Det hette Maxi förut och kommer fortfarande heta det, iaf i mitt huvud. (;
Men iaf så drar jag snart till Maxi för att köpa ny mascara för typ den jag har nu är nästan slut så ah måste köpa ny. just nu ser man knappt mina ögonfransar? ;oo
Sen ska jag kolla kläder också, kanske köper nåt? Isåfall fotar jag och visar här i bloggen ;*
Sedan blir det mys hela kvällen. <3

Fanny, när jag sa att in the club var skit bra så sa du att den var dålig? ändrat dig? ;)
aja, ses!


Haha, jag, liten typ 7 år, första gången jag åkte rullskridskor <3 Lite överdrivet smile dårå men annars var jag ju riktigt söt! :* (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0