Godmorgon

godmorgon babes, lördag idag då. mys det, så jävla lack på att man måste plugga på helgen. men för er som inte är kunskapsbarn så kan jag berätta att vi har ett historia slash geografi prov på tisdag, och jag har inte hunnit tränat!?
inte bra, aja får ägna hela min söndag åt det.

men idag ska jag träna, vill ut och gå en lång promenad, situps kanske 20 minuter på cykeln osv. sedan så åker jag med mami till ica tror jag, ikväll ska jag göra frukt i ugn med choklad på ni vet, det gjorde fanny jag och alexandra när dom slagga här. mycket gott!

but, nu ska jag fortsätta dricka mitt te. sedan drar jag igång med tränandet för jag gick upp tidigt för att komma igång med det skapligt, seya. pusshey!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0