Fan, vad bra jag är ! (;

Har pluggat massor nu, därför jag inte bloggat. Har nästan skrivit klart hela häftet, bara några frågor kvar som jag tar imorn på förmiddan på kurs ws. (: Pallar inte plugga mer, brukar kunna göra de i typ 3 timmar sen går de inte mer ;d

Premiären för Justin Bieber Never Say Never 3D är ju den 23 mars klockan 6 trorja men såklart så har jag dans då så kan inte se den. ): Hade reserverat 2 platser klockan kvart över 8 istället men typ ingen vill se den, antingen så ser dom den klockan 6 istället eller så typ ogillar den personen Justin. Känner mig riktigt dissad just nu. Men aja, jag behöver ju inte se den just den dagen då det är premiär. :d

Puss ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0