(AAAA)

random rubrik :'D

men ah, hade skola nyss i 2 timmar soft de, men skulle va bättre om vi börja 12 istället (;
HHAHAHAHA aso skönaste läraren fick vi, TORSTEEN ! x'd HAHAHAHAHA
Jag höll seriöst på o dö HAHAH alla snackade och han hör typ skitdåligt så ah han skrek värsta :'D Fast det blev inte bättre alla dog av garv istället HAHA
iaf efter skolan gick jag på stan med Becka, Linnea o Michelle. <3 Vi åt kebab istället för äcklig skolmat (Y) Sen efter det gick vi runt lite och träffa massor sen fick Becka för sig att fika!? HAHAH så vi satte oss vid Fräcka Frökens och köpte en Festis för 15 kronor haha fast Michelle betala för mig, snäll hon är :')
Sen ville jag bara hem så Michelle o jag gick först på bussen men sen kom jag på att den inte åker till min hållplats så då gick vi av igen efter vi åkt ett tag och vänta på spårvagnen h3h3 <3

Idag skrev jag historia som Belma säger (;
Men iaf så är jag hemma nu och ska snart börja plugga kursen, prov imorn ju.. ;o


Image and video hosting by TinyPic
Bara för att jag älskar mina ögon på denhära bilden, fast den är ju redigerad men ändå <3 Lite ego härva? (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0