- ETT ROLIGT MINNE -

Hade tänkt att berätta nu om något som jag och emmy snacka om igår som jag fortfarande dör av garv av.
Det var såhär att jag, emmy & elin var i stockholm och vi hade precis vart på en Kiss konsert som jag blev mutad till. Klockan var kanske 4 på natten eller nåt sånt och emmys föräldrar satte sig inne på en pubb (pub kanske det stavas? haha xd)  sen blev vi hungriga så vi tre gick till seven eleven och köpte två mackor och en bakelse HAHA. sen fick vi inte gå in med maten till puben så vi satte oss utanför, i mörkret på pubens ute servering som egentligen var stängd, aso vi fick it sitta där men det visste it vi :d Så vi satt där tre stycken tretton åringar, utanför en pub, mitt i natten och åt mackor och bakelser HAHAHAHAHAH jag dööör aHAHAHA det såg så jävla kul ut när man gick förbi oss xd Sen kom det en som jobbar där och sa att vi skulle gå sen vi ba: men.. sen han ba: det är bara att gå. Jävla gubbe, förstörde det roliga -.-
Men jag dör fortfarande av garv när jag tänker på det HHAHAHAHA tror man måste vart med för att fatta men aja :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0