WHAT'S ABOUT THIS GUY?

lalal de var ganska länge sen jag blogga känner jag. Igår var jag ju med bästavän hela dagen i Stockholm och köpte massa nytt! Har tänkt att fota det sen och lägga ut på bloggen men fårse om jag hinner de.
Osen idag så hade vi ju dansläger igen, dansade lite showjazz och musikal typ. Inte speciellt kul men aja, imorn blire hip hop och breakdance hihi en liten kille på danslägret dansade värsta snygga ;o blev kär i lillgrabben, fan.. *peddo*
hhahaha ne men det var typ hiphop/ breakdance stil så ah fårse om jag får lära mig de imorn, hoppas de ! (;

Jag har precis duschat och ska snart åka med min kanin, Sanny till djuraffären så dom klipper hennes klor, puss puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0