WHAT A FEELING

Hej snyggingar, har spenderat min helg med två härliga tjejer och sedan våra gamla grannar. Allt som allt så har det här 'mini-lovet' varit pure awesomnes, tagit årets första dopp i gransjönäs med mina syskon, köpt en ny cykel och bara glidit runt och träffat underbart folk. Har massa bilder från igår, lägger upp dom imorgon eftersom jag är trött nu.
Vet inte hur dags jag lägger upp resten, eftersom jag ska för tredje gången checka avslutningskläder och sedan ska jag försöka hinna träffa bästavän, var för länge sen(fyra dagar) Men kunde ju inte i lördags, får se om hon kanske vill ut o gå eller något sånt i vrinnevi.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0