TIRED

Kom nyss hem från dansen, känner mig redigt duktig. Gått upp runt halv sju varje dag, dansat tills jag mått illa, gått alldeles själv i stan(i spöregn) med ett paraply, som dock var sönder. Idag var det också avslutning och grejer, fast alexandra kom inte träningsverk eller vad det var hon sa. Men ska snacka med min babe latery, important. Och om Moa & Joanna läser det här ... så tycker jag att vi får ta och träffas någon dag igen, vore kul eller vad tycker ni brudar?

Nu ska jag hoppa in i duschen, är dö svett. Bloggar senare, midsommarafton imorgon så jag kommer skriva lite om vad som händer o sådär. Puss / Johanna (går inte att ladda upp bilder i internet explorer blir bara vitt strangeee)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem joanna ?

2011-06-23 @ 19:47:18
Postat av: mitt fina namn ' linnea

Skriv det du har på hjärtat här sötnos. :)

Tänk på att vi svarar på allt förutom spamm-kommentarer.

2011-06-23 @ 19:47:51
Postat av: Moa

klart som fan vi ska ses nån dag ? :)

2011-06-23 @ 21:36:08
URL: http://moaisabell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0