NU SÅ STARTAR SOMMARLOVET, PURE HAPPINES

Kom hem för ett tag sen, var på avslutning i renströmmen. Jag tog har inga bilder därifrån, men jag vet att Alexandra och Belma har det, så dom lär vi väl se snart. Avslutningen det här året var helt okej emot förra året faktiskt.
Hur underbart är det inte att det är sommarlov nu, gud känslan asså. Hade tänkt starta det med en fet sovmorgon, men så krossades det eftersom jag ska upp runt åtta för att sedan möta brudarna(runt tio) vid söder, blir att dra till söderköping och glida runt där lite på förmiddan och säkert eftermiddan. Vi ska äta glass på smultronstället, fota och bara njuta av lovet. Låter härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0